Menu

Naučiti slušati unutrašnji glasi

Kako zvuči moj unutrašnji glas? Ako poslušate sebe, osvijestit ćete vlastite potrebe.

Home » Nadahnuće » Naučiti slušati unutrašnji glasi - 02.2020

„Neki ljudi zaista čuju svoj unutrašnji glas, dok drugi imaju slike u glavi“, kaže mentalna trenerica i trenerica joge Irene Itene. Već dugo se bavi pozitivnom snagom unutrašnjeg glasa, zbog čega je razvila i aplikaciju – a u ovom intervjuu otkriva kako naučiti slušati svoj unutrašnji glas.

Kako ćemo uspjeti izbaciti negativne misli iz naše glave?

Naš „unutrašnji kritičar“ voli da bude glasan – u obliku negativnih formi razmišljanja. Čim toga postanemo svjesni, u mogućnosti smo da naučimo da ne obraćamo pažnju na takve misli i da se ciljano koncentrišemo na pozitivne misli. Tek tada postepeno možemo osvijestiti naš unutrašnji glas.

Kako spoznati svoj unutrašnji glas?

Unutrašnji glas možemo spoznati putem različitih čulnih kanala. Neki ljudi zaista čuju nešto, drugi posmatraju slike u svojoj glavi ili sebe posmatraju emocionalno, dakle preko osjećaja u stomaku. Na taj način stvaramo vezu sa sobom.

Zašto često i ne čujemo taj glas?

Tokom svakodnevnice bavimo se različitim izazovima koji zahtijevaju našu punu pažnju. Ako dosta vremena boravite vani, pažnja vam je usmjerena na druge stvari zbog čega niste u mogućnosti osvijestiti svoj unutrašnji glas. On je ponekad tih i nježan, zbog čega ga lako prečujemo. Stoga je važno svjesno se odvojiti od svakodnevnih procesa i svoju pažnju usmjeriti na sebe i svoju unutrašnjost.

Na koji način najbolje usmjeravamo pažnju ka unutrašnjosti?

Prije svega, to moramo htjeti. Najjednostavnije i najučinkovitije jeste svjesno disanje. Ako je cjelokupna koncentracija usmjerena na disanje, veoma brzo postanemo svjesni svog bića.

Šta osim toga preporučujete?

Provoditi vrijeme u prirodi – isto potiče čula i ponovo nas povezuje sa našom unutrašnjosti. Dubina i širina prirode imaju umirujuće djelovanje, priroda razbistri um. Time podržavate proces pronalaska sebe.

 

Naučiti slušati svoj unutrašnji glas: Irene Itene savjetuje

  1. Čuti sebe kako dišemo

Disanje je praktični alat kako bismo se približili svom unutrašnjem glasu. Jednostavne vježbe disanja mogu pomoći: Sjedite ispravljenih leđa na pod ili na meditacijski jastuk. Zatvorite oči. Udišite i izdišite polako i svjesno. Pritom zamišljajte kako se zrak kreće kroz cijelo tijelo i prodire u svaku ćeliju.

  1. Oslušnuti opuštanje

Uz aplikaciju “Power Relax” koju je razvila Irene Itene jednim klikom čut ćemo zvuke koji umiruju, a koji prate nježni glas mentalne trenerice. Aplikacija djeluje na moždanoj frekvenciji između četiri i osam herca. Time se omogućava odmaranje i opuštanje tijela, čime se olakšava put do unutrašnjeg glasa. Cilj je ostvarenje boljeg kontakta vlastitom ličnošću i svojom intuicijom, jačajući svoje pokretačke i blagostanje. Dostupno i kao CD „Time out“.

Prema gore
OKViše informacija