Active Beauty
Sada je vrijeme za purističke beauty proizvode

Šta se zaista krije iza pojma „Clean Beauty“ i koje alternative postoje?

Sada je vrijeme za purističke beauty proizvode

Veganski, nisu testirani na životinjama, u duhu održivog razvoja, ne sadrže mikroplastiku: Spisak želja kada su u pitanju kozmetički proizvodi postaje sve duži. A beauty industrija tu listu sustiže, jer sada je vrijeme za Clean Beauty. Upravo iz tog razloga u njezi za odrasle sve se više koriste proizvodi za bebe.

Clean Beauty – nezaštićeni pojam

Pojam „Clean Beauty“ nastao je u SAD-u. Ne postoji konkretna definicija ili fiksni standard o tome koji su proizvodi zapravo „čisti“. Stoga su opisi „zeleno“ i „prirodno“ uvijek upitni. Jednako kao i proizvodi koji „ne sadrže hemiju“, trebaju se kritički posmatrati. Ipak, sve na svijetu bazirano je na hemijskim spojevima. Hemija je, dakle, nešto sasvim prirodno.

Jednostavno rečeno: Pojam „Clean Beauty“ je u prvoj liniji marketinški konstrukt koji zvuči primamljivo. Svaki brend sam za sebe može definisati „Clean Beauty“ i za sebe odlučiti koji će proizvodi biti obuhvaćeni tom kategorijom. Kod nekih brendova, „clean“ se odnosi na činjenicu da proizvodi nisu testirani na životinjama, dok kod drugih taj aspekt uopće nije relevantan.

Da li je moj omiljeni proizvod zaista „clean“? Pa stoga ne sadrži mikroplastiku i slično?

Prije ljudima gotovo da i nije bilo bitno koje sastojke sadrži njihov omiljeni šampon ili gel za tuširanje. To je danas drugačije: U vrijeme mikroplastike, opsesije wellnessom i detoks tretmana, potrošači žele znati šta se zapravo krije u teglicama i tubama u njihovim kupatilima.

Aplikacije poput Codecheck potrošačima omogućavaju da se u tren oka informišu o proizvodima. Što zasigurno može biti šok, na primjer kada saznate da pojedini sadržani sastojci nepovoljno utiču na hormone i na taj način narušavaju njihovo domaćinstvo. S druge strane, još više sreće osjećate kada naiđete na proizvod koji je „u potpunosti zelen“, jer su sastojci na prirodnoj bazi.

Blaga njega je novi trend

Ali, trend zdravog života i kritički pristup potrošača nisu jedino što pokretu Clean Beauty daju temelj. Nepovoljni vanjski uticaji i stres kod sve većeg broja ljudi izaziva probleme s kožom. Stoga potrošači troše proizvode za njegu sa sastojcima koji ne iritiraju kožu. Ne žele više koristiti šampone i gelove za tuširanje koji sadrže mikroplastiku, konzervanse i boje te posežu za prirodnom kozmetikom i proizvodima za njegu.

Proizvodi za njegu beba prava su alternativa

Osobe koje imaju osjetljivu kožu pa stoga cijene proizvode koji ne sadrže mikroplastiku, parabene i slične sastojke, a pritom ne žele trošiti mnogo novca, mirne savjesti mogu posegnuti za proizvodima za njegu beba. Isti podliježu strogim kontrolama i koncipirani su na način da u rijetkim slučajevima izazivaju kožne iritacije. Osim toga, proizvodi za njegu beba su bazični, dakle imaju pH vrijednost kože.

Koje proizvode za njegu beba koristiti?

– Šamponi za bebe posebno su pogodni za tanku kosu. Njegovo dejstvo nije jako kao kod normalnog šampona, zbog čega isti nije namijenjen masnoj kosi.

– Za suhu kožu lica ili kao krema za ruke pogodne su kreme za bebe za zaštitu od vremenskih prilika – posebno tokom zime.

– Ulje za bebe odličan je proizvod za njegu suhe i osjetljive kože; također se može koristiti i za njegu ispucale kose.

– Gelovi za kupanje i tuširanje beba pogodni su za sve tipove kože, dakle i za veoma osjetljivu kožu, zbog čega su idealni proizvodi za cijelu porodicu.

– Vlažne maramice za bebe su povoljna alternativa za uobičajene vlažne maramice za skidanje šminke.

– Puder za bebe zbog svog antibakterijskog dejstva umiruje iritiranu kožu. Savjet: Puder nanesite prije brijanja i na taj način spriječite iritacije.