Active Beauty
Trening s obručem: ovako ćete pronaći pravu tehniku!

Aloha!

Trening s obručem: ovako ćete pronaći pravu tehniku!

Trening s obručem kod nekih uvijek izgleda tako lagano i divno, a i Vi bi htjeli učestvovati? Već ste se jednom pokušali, ali niste pronašli pravu tehniku i ubrzo ste odustali? Mislite da su potrebne posebne akrobatske sposobnosti da biste kolut pustili da se okreće oko vlastite osi? Onda ste ovdje na pravom mjestu. Donosimo Vam praktične savjete kako da trening s obručem bude uspješno iskustvo i za početnike i objašnjavamo zašto biste obavezno trebali ostati uporni.

Savjeti za početnike u treningu s obručem

Aloha, kojim putem do havajanskog životnog osjećaja? Često nam obruč ili mi sami stojimo na putu ka uživanju u treningu s obručem. Ovdje možete pronaći važne savjete kako biste konačno pokrenuli stvari po tom pitanju!

 

Odabir pravog obruča

Ima još onaj jedan stari obruč dolje u podrumu ili ste jednostavno na brzinu uzeli bilo koji s dječjeg odjela? Tako ćete si u početku samo bespotrebno otežati trening s obručem. Postoje nove vrste obruča koje su posebno koncipirane za trening s obručem kao vrsta sporta. Tu postoji veliki, šareni izbor jer pored boje se obruči razlikuju i po veličini, težini i obliku. Ali koji obruč je na kraju pravi za Vas?

 

Ipak je bitna veličina

Najbolje je trening s obručem započeti s nekim obručem koji ima što veći mogući radijus. Radi orijentacije: kada biste obruč postavili pored sebe, trebao bi dosezati otprilike do Vašeg struka. Premali obruč će kod treninga s obručem početnike brzo dovesti do ruba snage. Što je manji kolut, to je potrebno više okretanja. Veći obruč bolji je za početnike jer zahtijeva manje okretaja po minuti.

 

Obruči s utezima

Lagani obruč, lagani trening? I to je samo mit. Obruči koji imaju malo utega na sebi puno će prije dovesti do uspjeha kod treninga s obručem jer težina pomaže u okretanju obruča i time ni kod potpuno neiskusnih sportista neće odmah pasti na pod. Oni koji su nešto više u treningu tokom treninga s obručem mogu izmjenjivati utege.

 

Alternativa za nestrpljive

Početak Vam užasno teško pada, nikako da pronađete pravu tehniku, ali toliko želite osjetiti pozitivne učinke obruča? U tom slučaju postoji i jedna vrsta remena za obruč kod kojeg ima jedan lanac koji se vrti. Tako ćete profitirati od istog pokreta, ali ćete si uštedjeti frustraciju stalnog padanja obruča.

Kako da pronađem pravu tehniku?

Najvažnije je napeti trbušne mišiće. Obruč duž struka pogurajte u željeni smjer i laganim kružnim pokretima tijela nastavite vrtjeti obruč. Kod kružnog pokreta tijela će Vam pomoći ako malo ispružite jednu nogu. Ako trebate dodatne pomoći, najbolje je pogledati nekoliko videosnimki na YouTubeu ili otići na tečaj obruča. 

 

Vježbanje, vježbanje i samo vježbanje

Niko se još nije rodio kao savršeni majstor. Ta motivacijska izreka vrijedi i za trening s obručem. Pasti jedino može obruč na početku vježbanja. Za trening s obručem najbolje je otići vani na otvoreno, u vrt ili u neki park. Tu imate dovoljno prostora za vježbanje. Kod kuće molimo da prvo oslobodite dovoljno prostora kako ne bi došlo do ozljeda ili oštećenja namještaja. Za animaciju dok vrtite obruč pustite neku veselu playlistu s ritmičnom glazbom. Ako se odlučite trenirati vani, onda može biti još zabavnije kada pozovete prijatelje ili djecu da vježbaju zajedno s Vama. Jako je važno imati na umu da je na početku dovoljno deset do petnaest minuta treninga, a ključno je ponavljanje treninga u narednim danima. Jer ako ostanete uporni, najbrže ćete otkriti pravu tehniku!

 

Kakve učinke pokazuje trening s obručem?

Trening s obručem uključuje rad svih mišića. Jako se potiče rad trbušnih mišića koji kod dugotrajnog treninga dovode do užeg struka i boljeg držanja tijela. Takvim vježbanjem se optimalno trenira i dno zdjelice. Slično kao i plesni sportovi, obručem se oslobađaju endorfini, povećava se osjećaj ugode te se podržava prihvaćanje tijela. Kod obruča je riječ o sportu koji je prikladan za mnogo ljudi - kako za pretile ljude, djecu i nešto starije osobe koje su još uvijek prilično aktivne.
Ako to nije dovoljan poticaj! Od sada više nema izgovora i trening s obručem može odmah početi!