Active Beauty
Sjaj i glamur: Highlighti sa beauty sajma GLOW by dm

Beauty sajam GLOW by dm ide u sljedeći krug!

Sjaj i glamur: Highlighti sa beauty sajma GLOW by dm

Za samo deset minuta rasprodato je svih 5.500 karata za drugi Beauty Convention GLOW by dm. Možda zato što su fanovi znali da će ovaj beauty sajam ponuditi još veći broj sadržaja?

„Sa posljednjeg eventa ponijeli smo mnogo ideja i iskustava, zbog čega smo sigurni da su posjetioci ovog GLOW-a bili očarani dodatnim sadržajima koje smo pripremili“, izjavio je Harald Bauer, dm voditelj Nabave i Marketinga u Austriji. Jer, 25. januara u Beču predstavljeno je preko 60 različitih brendova na 15.000 kvadratnih metara prostora. Pored dm robnih marki Balea, trend IT UP, s-he color & style, alverde prirodna kozmetika i ebelin, predstavljeni su i internacionalni brendovi poput Manhattana, eos-a i Catricea koji su zajedno sa dm-om činili šareni program ljepote i lifestylea.

Na samom ulazu sale nalazio se Balea čarobni svijet u kojem su posjetioci mogli napraviti vlastitu so za kupanje. Potom su se mogli savjetovati sa stručnjacima dm frizerskog i kozmetičkog studija ili uljepšati nokte u s-he color & style Nailbaru.

A za kratki međuobrok, neizostavan je bio i dmBio štand, koji je uz fotogenične Macaronse i šarene Rainbow kafe bio odlična hrana za svaki Instagram profil.
Roditelji su mogli odmarati u Parent’s Lounge u kojoj su mogli crpiti savjete i za lične nedoumice kada su u pitanju njega brade za očeve ili njega tijela za majke.

Nakon Meet & Greet-a s influenserima, posjetioci su uz bogate goodie sa sobom ponijeli mnogo zabave, lijepih trenutaka i inspiracije za vlastitu svakodnevnicu.

Top influenseri na GLOW by dm:

Lisa-Marie Schiffner, , osamnaestogodišnjakinja sa svojih 1,2 miliona pratilaca na Instagramu ubraja se u najuspješnije zvijezde društvenih mreža u Austriji i Njemačkoj. Na svom Instagram i YouTube profilu, svoje pratioce vodi na putovanja, pokazuje korisne tutorijale za kosu i daje cool ideje za odjevne kombinacije.

Devetnaestogodišnja Mary nije samo make up artist, već je, kako sama kaže, ovisna o obući. Posebno o sportskoj obući. Na svom Instagram profilu dijeli inspiraciju za stajling i make up.

Argentinsko-japanski par Sky And Tami svojih 10 miliona pratilaca posjeduju najuspješniji Tik-Tok profil u Evorpi. Glumac Sky i koreografkinja i plesačica Tami upoznali su se, kako drugačije već preko Instagrama.