Active Beauty
Zašto je individualizirana kozmetika budućnost

Stiglo je vrijeme kada je onaj jedinstveni ideal ljepote koji sve određuje odslužio svoje.

Zašto je individualizirana kozmetika budućnost

Možemo birati ono što jesmo. A to važi ne samo za posao ili životne ciljeve, već i za naš izgled. Mega trend individualizacije naših koncepata života prepoznala je i kozmetička industrija – uz individualiziranu kozmetiku odgovara na lične potrebe.

Od posla preko ljubavi pa sve do cjelokupnog koncepta života: Sloboda izbora nikada nije bila veća. Umjesto ustaljenih ideala, neovisno u kojoj sferi života, nude se bezbrojne mogućnosti za samoostvarenje. Prema istraživanjima trendova individualizacija je dostigla svoj privremeni vrhunac i na taj način umnogome utiče na društvo. I to ne samo na poslovni i privatni život, već i kada je riječ o percepciji ljepote. „Obavezujući“ ideali kao u vrijeme super modela poput Kate Moss, Cindy Crawford, Naomi Campbell ili Claudia Schiffer odavno više nisu relevantni, što je u svakom slučaju dobro.

Voditi se mjerama koje su postavili različiti ideali na duže staze je dosadno i istovremeno frustrirajuće za sve one koji se u istima ne mogu ili ne žele pronaći. Pritom društvene mreže nude bezbroj mogućnosti. Neovisno da li popunjeno, mršavo, sportski, s otkačenim kombinacijama nakita ili prirodno – za svaki koncept ljepote postoji odgovarajuća grupa fanova. Ali i offline se sve više vrednuje raznolikost i autentičnost.

Kako glasi lična formula ljepote?

Kada je u pitanju industrija ljepote, također je došlo do različitih izmjena. Dok su mnogi proizvodi bili usmjereni na prekrivanje ličnih nedostataka i približavanje viziji ideala, danas je u fokusu lični razvoj i individualnost. Proizvodi za njegu i make up trebaju naglasiti prirodnu ljepotu i individualne vrline. A da su za to ponekad potrebni različiti pristupi i metode, podrazumijeva se samo od sebe. Jer svi imamo različite želje, prohtjeve i očekivanja.

Za 20 godina bi mogla biti realizovana različita genetička ispitivanja koja bi mogla opravdati individualnost, predviđa Institut za budućnost, i to u različitim sferama. U sferi medicine bi se na taj način mogli proizvesti optimalni lijekovi i terapije te redukovati eventualni neželjeni efekti. U kozmetici bi se tako mogli proizvesti savršeni proizvodi za njegu s individualiziranim sastojcima.

Individualizirana kozmetika je budućnost

A do tada, proizvođači i trgovci nude široku paletu proizvoda, kako bi odgovorili na različite potrebe svojih kupaca – neovisno da li se radi o dvanaest različitih nijansi pudera ili karakteristikama šampona koje zahtijevaju različiti tipovi kose. Mnogi proizvođači nude mogućnost samostalne kreacije proizvoda – neovisno da li se radi o proizvodima za njegu ili o odjevnim predmetima.