Stiglo je vrijeme kada je onaj jedinstveni ideal ljepote koji sve određuje odslužio svoje.
Zašto je individualizirana kozmetika budućnost
Možemo birati ono što jesmo. A to važi ne samo za posao ili životne ciljeve, već i za naš izgled. Mega trend individualizacije naših koncepata života prepoznala je i kozmetička industrija – uz individualiziranu kozmetiku odgovara na lične potrebe.
Od posla preko ljubavi pa sve do cjelokupnog koncepta života: Sloboda izbora nikada nije bila veća. Umjesto ustaljenih ideala, neovisno u kojoj sferi života, nude se bezbrojne mogućnosti za samoostvarenje. Prema istraživanjima trendova individualizacija je dostigla svoj privremeni vrhunac i na taj način umnogome utiče na društvo. I to ne samo na poslovni i privatni život, već i kada je riječ o percepciji ljepote. „Obavezujući“ ideali kao u vrijeme super modela poput Kate Moss, Cindy Crawford, Naomi Campbell ili Claudia Schiffer odavno više nisu relevantni, što je u svakom slučaju dobro.
Voditi se mjerama koje su postavili različiti ideali na duže staze je dosadno i istovremeno frustrirajuće za sve one koji se u istima ne mogu ili ne žele pronaći. Pritom društvene mreže nude bezbroj mogućnosti. Neovisno da li popunjeno, mršavo, sportski, s otkačenim kombinacijama nakita ili prirodno – za svaki koncept ljepote postoji odgovarajuća grupa fanova. Ali i offline se sve više vrednuje raznolikost i autentičnost.
Kako glasi lična formula ljepote?
Kada je u pitanju industrija ljepote, također je došlo do različitih izmjena. Dok su mnogi proizvodi bili usmjereni na prekrivanje ličnih nedostataka i približavanje viziji ideala, danas je u fokusu lični razvoj i individualnost. Proizvodi za njegu i make up trebaju naglasiti prirodnu ljepotu i individualne vrline. A da su za to ponekad potrebni različiti pristupi i metode, podrazumijeva se samo od sebe. Jer svi imamo različite želje, prohtjeve i očekivanja.
Za 20 godina bi mogla biti realizovana različita genetička ispitivanja koja bi mogla opravdati individualnost, predviđa Institut za budućnost, i to u različitim sferama. U sferi medicine bi se na taj način mogli proizvesti optimalni lijekovi i terapije te redukovati eventualni neželjeni efekti. U kozmetici bi se tako mogli proizvesti savršeni proizvodi za njegu s individualiziranim sastojcima.
Individualizirana kozmetika je budućnost
A do tada, proizvođači i trgovci nude široku paletu proizvoda, kako bi odgovorili na različite potrebe svojih kupaca – neovisno da li se radi o dvanaest različitih nijansi pudera ili karakteristikama šampona koje zahtijevaju različiti tipovi kose. Mnogi proizvođači nude mogućnost samostalne kreacije proizvoda – neovisno da li se radi o proizvodima za njegu ili o odjevnim predmetima.