Active Beauty
Intervju s Irmom Kohel
Tekst: dm

When ART GOES BEAUTY

Intervju s Irmom Kohel

Umjetnost je sveprisutna i uvijek lijepa. Važno je otkriti onaj pravi način, kako je prepoznati i živjeti. Čini se da je dizajnerica Irma Kohel u potpunosti u tome uspjela. Nakon studija grafičkog dizajna i multimedijalnih umjetnosti, Irma je odlučila pokrenuti vlastiti brend „KOHEL“ s proizvodima poznatim po svojoj jedinstvenosti. No, Irma je išla i korak dalje: U ACTIVE BEAUTY projektu pod nazivom „ART GOES BEAUTY“, gdje je dm potaknuo umjetnike širom Evrope da od dm proizvoda naprave umjetničko djelo u vlastitom potpisu, Irma je napravila liniju proizvoda koja očarava: torba i neseser obojeni proizvodima dm robnih marki. U intervjuu za ACTIVE BEAUTY časopis, Irma je otkrila pojedinosti o projektu, ali i vlastitim preferencijama – kako privatnim tako i poslovnim.

1. Šta je tvoja definicija ljepote i lijepoga?

Ljepota za mene dolazi iznutra. Ljepota je samopouzdanje, za to je potreban proces i vrijeme. To je vrijednost Ljepota je sirovi, minimalni, spontani izgled. A vrijednost je stvaranje; akcent i izraz.

2. Kada si sama sebi najljepša?

Za sebe sam najljepša kada jedem dobru, svježu hranu. Kada sam ispunjena energijom poslije završenog projekta/proizvoda. Kada sam sretna i zadovoljna.

3. Koji smjer umjetnosti je tebi najbliži (u kojem se osjećaš najugodnije)?

Iako sam studirala 2D grafički dizajn i multimedijalne umjetnosti, uvijek su me 3D forme činile živom. Pravila sam predmete, odjeću, namještaj u periodu kada sam pravila pauze od posla i rada za druge kao grafički dizajner. A od diplomskog rada volim da grafiku i umjetnost iz 2D prebacujem u 3D.

4. Kako si pristupila projektu ART GOES BEAUTY?

Volim dm, njegovu energiju; rekla bih taj „UX Design“ (user interface). Vjerujem dm-ovim proizvodima. Zbog toga mi je posebno drago biti dio projekta „ART GOES BEAUTY“. Ono što je glavna, početna tačka jeste povjerenje. Iznutra. Željela sam koristiti unutrašnjost/sastojke proizvoda da napravim grafiku/sliku koju sam dalje printala na torbu i neseser te im dala novo značenje. Ljepota je iznutra. Printano je na eko kožu (koja mi je jednom djelom simulirala čovječiju kožu).

5. Zašto si se odlučila baš za te proizvode koje si odabrala?

Birala sam proizvode koji imaju nijanse/pigmente različitih nijansi čovjekove kože. Od najtamnije do najsvijetlije. Pa sam uzela kremu i svijeće da mogu miješati sa pigmentom te dobiti boju za prenos na papir.

6. Koju inspiraciju pronalaziš u tim proizvodima?

Većinu ih koristim. Svijeće mi stvaraju ugodnu atmosferu u stanu ili studiju. A smeđi tuš za oči u jutro daju minimalni akcenat da budem spremna za rad i sastanke. Volim špagu od jute s kojom inače vežem etikete za svoje proizvode. Pigmente za konturisanje ili highlight koristim kao sjene.

7. U čemu se zasniva ljepota tvog umjetničkog djela?

Ljepota je individualna, ovisna o više faktora. Kulturološki, odgojnih. Različitost i sirovost su mi vodilje kroz moj rad. Čovjek se mijenja, planeta i godišnja doba se mijenjaju, okruženje se mijenja. Ljepota se mijenja. Ako damo prostora za tu promjenu, duže će trajati u nama. Pa dolazimo do zaključka da je ljepota iznutra. A ne izvana.

8. Opiši svoje umjetničko djelo u tri riječi?

Sirovost, vrijednost, energija.

Više o ovom projektu čitajte u proljetnom izdanju ACTIVE BEAUTY časopisa koji će se naći u dm prodavnicama u mjesecu maju!